eDOCS InfoCenter til Windows og Mac
Fleksibel adgang til eDOCS DM
eDOCS InfoCenter er den nye måde at arbejde med dine DMS-filer på. En fleksibel og brugervenlig platform, der giver et klart overblik over dine filer og mapper i eDOCS DM.
Hjemmeskærmen præsenterer sig med rammer, der kaldes "tiles". Tiles indeholder filer, mapper, Workspaces og meget mere fra eDOCS DM. Du bestemmer selv hvilke tiles, du vil have vist - og hvor på skærmen, de skal placeres, bare drag-and-drop til den position, du foretrækker. Du kan også lave nye tiles, hvis du ønsker at fremhæve en bestemt mappe - og på den måde gøre InfoCenteret personligt.
Filer uploades nem til den mappe, du ønsker. Dokumentet arver automatisk den sikkerhed og de rettigheder den pågældende folder har.
eDOCS InfoCenter er tilgængeligt på tværs af enheder fra desktop til tablet og smartphone - og fungerer både på Windows og Mac. Den kan tilgås både som klient og som web-version. De nyeste InfoCenter-tiltag rummer bl.a. valg af DM library ved login, Activity tracker der viser detaljer om seneste dokumentaktiviteter og Smart Profiling, der gør det nemmere og hurtigere at gemme sine filer i eDOCS. Desuden kan man fra version 22.3 eksportere en metadataliste fra InfoCenter til en lokal .CSV fil.
VIDEO: Se præsentationen af eDOCS InfoCenter fra OpenText.
Integrationer i MS Outlook
eDOCS InfoCenter integreret i MS Outlook og har sit eget panel. Herfra kan dokumenter vedhæftes fra eDOCS i e-mails, og Outlook-meddelelser kan gemmes i eDOCS DM.
Brug profilsøgninger eller avancerede søgninger til at hente et dokument fra eDOCS DM. Du kan tjekke og arbejde på dokumenter på samme måde som der arbejdes med dokumenter, når du bruger eDOCS InfoCenter Desktop og Mobil-applikationer.
eDOCS InfoCenter til Outlook er inkluderet som en grænseflade, der er tilgængelig som en del af din DM-brugerlicens.
eDOCS Search+ er ligeledes en integration i Outlook, som er en kombineret søgefunktion for Outlook mailbox og eDOCS biblioteket.
Integration til MS Teams, Core og OneDrive
Med eDOCS InfoCenter er der rig mulighed for optimeret samarbejde på tværs af platforme.
OpenText Core Share og MS OneDrive kan tilgås direkte fra InfoCenter og der er adgang til InfoCenter direkte fra MS Teams. Begge løsninger kan vælges fra hamburger-menuen i InfoCenter.
Der er kort sagt adgang til eDOCS-indhold, funktioner og funktionalitet direkte fra Teams-applikationen. En stor fordel med den øgede mængde af hjemmearbejde. Det vil spare både tid og frustration for mange, at der er kommet mere samling på programmerne.
En DM folder der ofte bruges, kan desuden indstilles som en InfoCenter-tile med direkte adgang fra InfoCenter-hjemmeskærmen.
Modern authentication gør det muligt for kunder at udnytte virksomhedens login på tværs af eDOCS-grænseflader.
Der kan desuden deles dokumenter, foretages check-out og gemmes i cloud storage-appen fra eDOCS.
Kontakt os om eDOCS InfoCenter
Vi har arbejdet med IT-rådgivning, dokumenthåndtering og integrering af systemer i mere end to årtier, så vi er klædt på til at hjælpe din virksomhed med en skræddersyet løsning.
Kontakt os i dag, så arrangerer vi et møde, hvor vi kan demonstrere de mange muligheder, du får med eDOCS DM.
Hent vores produktbeskrivelser på dette link